Tertemiz Karaman Projesi Kapsamında Eğitim
Karaman Valiliği koordinesinde, İl Millî Eğitim Müdürlüğü ve Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi paydaşlığında sürdürülen “Tertemiz Karaman Projesi”, çevre bilincini yaygınlaştırmak amacıyla öğrencilere yönelik eğitim faaliyetlerine devam ediyor. Bu kapsamda projenin 19. Farkındalık Konferansı, 23 Haziran 2026 tarihinde Dede Korkut İlkokulu’nda geniş bir öğrenci katılımıyla gerçekleştirildi.
Doç. Dr. Ali Sevilmiş’ten Önemli Sunum
Karamanoğlu Mehmetbey Üniversitesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Ali Sevilmiş, konferansta öğrencilere yönelik bilgilendirici bir sunum gerçekleştirdi. “Tertemiz Karaman” gönüllüsü olarak projeye destek veren Sevilmiş; geri dönüşüm teknikleri, atık yönetimi, doğal kaynakların korunması, enerji ve su tasarrufu gibi hayati konulara dikkat çekti. Sunumda, çocukların günlük hayatta uygulayabileceği pratik çevre dostu yöntemler gerçek hayattan örneklerle anlatıldı.
Eğitimler İl Genelinde Devam Edecek
Öğrencilerin yoğun ilgi gösterdiği ve merak ettikleri soruları yönelttiği programda, bireysel sorumluluk duygusunun çevre kirliliğiyle mücadeledeki kritik rolü vurgulandı. Karaman İl Millî Eğitim Müdürlüğü Ar-Ge Birimi tarafından koordine edilen projenin, önümüzdeki dönemde de farklı okullarda eğitim ve farkındalık çalışmalarıyla süreceği bildirildi.
Kaynak: Karamanda Uyanış






