MENÜ
21 Haziran 2026 Pazar
DOLAR 46,4792 ▼ %0,02
EURO 53,3552 ▲ %0,15
ALTIN 6.205,50 ▼ %1,30

2. Lig’de Ortalık Karıştı: İşte Düşen ve Kalanlar!

Beykoz’dan Batman’da Hayat Öpücü

TFF 2. Lig Beyaz Grup’ta 36. hafta mücadeleleri, ligin hem altını hem de üstünü adeta yangın yerine çevirdi. Haftanın en çarpıcı sonucu Batman’da alındı. Şampiyonluğunu haftalar öncesinden ilan eden ve taraftarının önünde kutlama havasında bir maça çıkan Batman Petrolspor, hiç beklemediği bir soğuk duşla karşılaştı. Beykoz Anadolu Spor, Henüz 10. dakikada Ozan Papaker ile bulduğu golle sahadan 1-0 galip ayrılarak ligde kalma yolunda dev bir adım attı.

İstanbul temsilcisi için bu galibiyet sadece üç puan değil, aynı zamanda bir şehrin umudu anlamına geliyor. Teknik Direktör Hasan Şahin Binboğa nın öğrencileri, şampiyonun rehavetinden profesyonelce faydalanarak puanını 29’a çıkardı. Önümüzdeki hafta iç sahada oynayacakları Karacabey Belediyespor maçı, Beykoz için sezonun en kritik randevusu olacak.

Altınordu ve Beykoz Arasında Nefes Kesen Takip

Düşme hattının hemen üzerinde yer alan Altınordu, Beykoz’un kazandığı haftada hata yapma lüksünün olmadığını biliyordu. İzmir temsilcisi, sahasında Bucaspor’u konuk ettiği maçtan 2-0’lık net bir skorla ayrılarak yerini korudu. Eren Tokat ve Hamza Küçükköylü’nün golleri, kırmızı-lacivertli camiaya derin bir nefes aldırdı. Puanını 31 yapan Altınordu, 29 puanlı Beykoz ile olan 2 puanlı farkı koruyarak kaderini son iki haftaya taşıdı.

Antalya’da Hüzün: Kepezspor Veda Etti

Ligin alt sıralarındaki matematiksel mucize beklentisi bu hafta son buldu. Beyoğlu Yeni Çarşı deplasmanından 1-0’lık mağlubiyetle dönen Kepezspor, TFF 2. Lig’e resmen veda etti. Son iki sezondur yaşanan yönetimsel istikrarsızlıklar ve kadro planlamasındaki hatalar, Antalya temsilcisinin küme düşmesine neden oldu. Karaman FK ve Bucaspor ile birlikte alt lige gerileyen üçüncü takım olan Kepezspor’da maç sonu büyük üzüntü vardı. Sportif başarısızlığın yanı sıra mali zorlukların da takımın motivasyonunu düşürdüğü görülüyor.

Play-Off Hattında Form Grafiği Yükseliyor

Ligin üst sıralarında ise tam bir güç gösterisi yaşanıyor. Elazığspor, Seza Çimento Elazığspor Stadı’nda konuk ettiği Erbaaspor’u 3-0 geçerek play-off iddiasını perçinledi. Sertaş Çam’ın yıldızlaştığı maçta, Teknik Direktör Erkan Sözeri’nin bileği hala bükülmedi. Diğer yandan haftanın en gösterişli galibiyetine Muğlaspor imza attı. Karaman deplasmanında 4-0 kazanan Muğla ekibi, yeni teknik direktörü Mustafa Sarıgül yönetiminde ilk galibiyetini alırken play-off yolunda rakiplerine gözdağı verdi.

Sezonun finaline yaklaşılırken, her puanın altın değerinde olduğu bu süreçte takımların fiziksel kondisyonundan ziyade psikolojik dayanıklılıkları sonucu belirleyecek gibi duruyor. Taraftarların desteğiyle evinde oynayacak olan takımlar avantajlı görünse de, ligde kalma mücadelesi veren Beykoz ve Altınordu arasındaki satranç hamleleri tüm Türkiye tarafından merakla takip ediliyor.

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir