MENÜ
27 Haziran 2026 Cumartesi
DOLAR 46,6600 ▲ %0,12
EURO 53,1528 ▲ %0,09
ALTIN 6.130,13 ▲ %1,67

Sedair Kurnaz’ın 1 Kilogram Altını Çöpe Gitti

Bursa’da Akılalmaz Olay: Biriktirdiği Altınlar Çöp Oldu

Bursa’nın Yıldırım ilçesinde yaşayan Sedair Kurnaz, yeni bir ev almak amacıyla biriktirdiği yaklaşık 1 kilogram altını, eşinin yanlışlıkla çöp konteynerine atması sonucu kaybetti. Olay, Esenevler Mahallesi’nde meydana geldi. Kurnaz, hırsızlık riskine karşı kıyafetlerin arasına gizlediği altın dolu poşeti bulamayınca polise ve belediye ekiplerine haber verdi.

Polis ve Belediye Ekipleri Seferber Oldu

Ev sahibiyle ödeme noktasında anlaştıktan sonra sakladığı altınları almak isteyen Kurnaz, poşetin yerinde olmadığını fark etti. Eşinin ev temizliği sırasında poşeti çöp zannederek dışarı attığını öğrenen Kurnaz, mahalledeki konteynerleri kontrol etti. İhbar üzerine bölgeye gelen polis ekipleri, çevredeki güvenlik kameralarını incelemeye alırken; belediye ekipleri de çöp toplama güzergahı üzerinde çalışma başlattı.

Mağdur Sedair Kurnaz, Akçalar Mahallesi’nden alacağı ev için fiyatta anlaştıklarını belirterek, yaklaşık 1 kilogram altını siyah poşete koyup sakladığını, eşinin ise temizlik yaparken poşeti fark etmeden attığını ifade etti. Altınların bulunması için yetkililerden yardım bekleyen Kurnaz’ın müracaatı üzerine emniyet güçleri tarafından olayla ilgili geniş kapsamlı inceleme başlatıldı.

Kaynak: Hürriyet

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir