Taksim Meydanı’nda Sıfır Atık Farkındalığı
Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın eşi Emine Erdoğan, ‘Sürdürülebilir Bir Gelecek İçin Sıfır Atık’ sergisinin İstanbul Taksim Meydanı’nda ziyarete açıldığını duyurdu. Sosyal medya hesabı üzerinden açıklamada bulunan Erdoğan, serginin kaynakların korunması ve israfın önlenmesi konusundaki toplumsal bilinci güçlendirmeyi hedeflediğini belirtti.
Bilinçli Yaşam Kültürü Vurgusu
Sıfır Atık Vakfı öncülüğünde ve ilgili kurumların iş birliğiyle hayata geçirilen proje, doğal kaynakların verimli kullanılmasına dikkat çekiyor. Paylaşımında, üretilen her emeğin ve tüketilen her kaynağın değerine vurgu yapan Emine Erdoğan, serginin daha bilinçli bir yaşam kültürünün yaygınlaşmasına önemli katkılar sunacağını ifade etti. Taksim Meydanı’nda kurulan sergi, sürdürülebilir bir gelecek vizyonunu İstanbulluların deneyimine sunuyor.
Kaynak: Hürriyet






