Adliye Girişinde Suikast Silahı Ele Geçirildi
İstanbul Bakırköy Adliyesi Ek Hizmet Binası’na giriş yapmak isteyen Nahit Y., çantasında yapılan aramada suikast silahı olarak bilinen kalem tabanca, neşter ve biber gazıyla yakalandı. Güvenlik noktalarındaki x-ray taramasında tespit edilen şüpheli, emniyet güçlerince gözaltına alındıktan sonra sevk edildiği adli makamlarca tutuklanarak cezaevine gönderildi.
“Çantamın Altında Kalmış” Savunması
Emniyetteki işlemlerinin ardından savcılığa sevk edilen Nahit Y., ifadesinde suç aletinin kendisine ait olduğunu ancak varlığını unuttuğunu iddia etti. Şüpheli, kalem görünümlü silahı 1990’lı yılların sonunda çalıştığı bir spor kulübündeki arkadaşından aldığını belirterek, “Cihazın kalem şeklinde olması nedeniyle çantamın dibinde yıllardır fark etmeden duruyordu” şeklinde savunma yaptı.
Olay anına ilişkin güvenlik kamerası kayıtları, şüphelinin adliyeye girişini ve arama noktasındaki yakalanma anını kaydetti. Nöbetçi hakimlikçe tutuklanan şüpheli hakkında yasal süreç devam ediyor.
Kaynak: Hürriyet






