Kaza Anı Güvenlik Kamerasına Yansıdı
Eskişehir’in Tepebaşı ilçesi Şirintepe Mahallesi’nde meydana gelen trafik kazasında, İrem A. idaresindeki otomobil kontrolden çıkarak park halindeki araçlara çarptı. 28 Haziran 2026 tarihinde Demirel Sokak üzerinde gerçekleşen olayda, araç içerisinde sıkışan sürücü ekiplerin müdahalesiyle kurtarılarak hastaneye sevk edildi.
Sürücü Hastaneye Kaldırıldı
Edinilen bilgilere göre, İrem A. yönetimindeki otomobil sokağa girdikten kısa süre sonra, 76 numaralı evin önünde park halinde bulunan bir otomobile ve motosiklete çarptı. Çarpmanın şiddetiyle mahalle sakinleri panik yaşarken, ihbar üzerine olay yerine ivedilikle polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Araç içerisinde mahsur kalan sürücü İrem A., ekiplerin titiz çalışması sonucu bulunduğu yerden çıkarılarak Eskişehir Yunus Emre Devlet Hastanesi’ne kaldırıldı.
Facianın Eşiğinden Dönüldü
Çevredeki bir evin güvenlik kamerasına yansıyan görüntülerde, otomobilin sokağa yüksek hızla girdiği ve park halindeki araca şiddetli bir şekilde çarptığı anlar anbean kaydedildi. Kaza anında sokakta herhangi bir yayanın bulunmaması olası bir facianın önüne geçerken, polis ekipleri kazayla ilgili tahkikat başlattı.
Kaynak: Eskisehir





