MENÜ
24 Haziran 2026 Çarşamba
DOLAR 46,4995 ▲ %0,04
EURO 52,8277 ▼ %0,22
ALTIN 5.963,09 ▼ %2,93

Eskişehir’de Belediye Otobüsü Alevlere Teslim Oldu

Eskişehir’de Belediye Otobüsü Alevlere Teslim Oldu

İtfaiye Ekipleri Alevlere Müdahale Etti

Eskişehir’in İnönü-Kütahya kara yolunda seyir halinde olan bir belediye otobüsünün motor kısmında çıkan yangın büyük maddi hasara yol açtı. Kümbet kavşağı yakınlarında meydana gelen olayda, 26 GA 269 plakalı aracın arka bölümünden yükselen alevler kısa sürede otobüsü sardı. İhbar üzerine bölgeye sevk edilen Eskişehir Büyükşehir Belediyesi İtfaiye Dairesi Başkanlığı ekipleri, yangını kontrol altına alarak söndürdü.

Ulaşım Kontrollü Olarak Sağlandı

Edinilen bilgilere göre, seyir halindeyken motor bölümünden dumanlar çıktığını fark eden sürücü, aracı güvenli bir noktaya çekerek durumu yetkililere bildirdi. Olay yerine ulaşan jandarma ekipleri, kara yolunda yeni bir kaza yaşanmaması için güvenlik önlemleri alırken trafik akışını kontrollü sağladı. Yangın sonucunda belediye otobüsü tamamen kullanılamaz hale geldi. Aracın enkazının kaldırılması ve soğutma çalışmalarının tamamlanmasının ardından kara yolunda ulaşım yeniden normale döndü.

Kaynak: Eskisehir

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir