Eskişehir Şehir Hastanesi’nde Tüm Müdahaleler Yersiz Kaldı
Eskişehir’in Odunpazarı ilçesinde, ailesi tarafından beslendiği sırada soluk borusuna mama kaçan 2,5 yaşındaki S.K.G., kaldırıldığı hastanede hayatını kaybetti. Olay, 71 Evler Mahallesi Haknur Sokak üzerinde meydana geldi.
Edinilen bilgilere göre, mama yediği esnada aniden fenalaşan ve nefes almakta güçlük çeken küçük çocuk, ailesi tarafından kendi imkanlarıyla Eskişehir Şehir Hastanesi’ne götürüldü. Hastanede hemen tedavi altına alınan S.K.G., doktorların tüm tıbbi müdahalelerine rağmen kurtarılamayarak yaşamını yitirdi.
Polis Ekipleri Soruşturma Başlattı
Yapılan ilk incelemelerde, çocuğun mamanın soluk borusuna kaçması sonucu aspirasyon neticesinde boğularak hayatını kaybettiği belirlendi. Küçük çocuğun vefatı ailesini yasa boğarken, emniyet güçleri trajik olayla ilgili geniş çaplı bir soruşturma başlattı.
Kaynak: Eskisehir





