MENÜ
28 Haziran 2026 Pazar
DOLAR 46,6600 ▲ %0,12
EURO 53,1528 ▲ %0,09
ALTIN 6.130,13 ▲ %1,67

Eskişehir Güroluk Sakinleri GSM Altyapısı İstiyor

haber 1782654093

Acil Durumlarda İletişim Kesiliyor

Eskişehir’in Alpu ilçesine bağlı Güroluk Mahallesi sakinleri, yaklaşık 22 yıldır bölgede kronikleşen mobil şebeke ve internet erişim sorununun kalıcı olarak çözüme kavuşturulmasını talep ediyor.

Mahalle sakinleri, cep telefonuyla sağlıklı görüşme gerçekleştirebilmek ya da mobil internet ağından yararlanabilmek için yerleşim yerinin yalnızca belirli yüksek noktalarına çıkmak zorunda kaldıklarını ifade ediyor. Yetersiz sinyal gücü nedeniyle özellikle acil sağlık durumlarında ve afet anlarında kimseye ulaşamadıklarını belirten vatandaşlar, bu durumun can güvenliği riski oluşturduğunu vurguluyor.

Kullanılamayan Hizmet İçin Fatura Ödeniyor

Temel haberleşme imkanlarından yararlanamadıklarını ancak her ay GSM operatörlerine abonelik bedellerini kesintisiz ödemeye devam ettiklerini belirten Güroluk sakinleri duruma tepki gösteriyor. Mahalle halkı, yetkili kurumların bölgede ivedilikle teknik inceleme başlatmasını, altyapı yatırımlarının planlanmasını ve haberleşme mağduriyetinin sonlandırılmasını istiyor.

Kaynak: Eskisehir

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Gizliliğe genel bakış

Bölge Gündemi olarak, ziyaretçilerimizin kullanıcı deneyimini iyileştirmek ve sitemizin performansını ölçmek amacıyla çerezler (cookies) kullanıyoruz. Bu panel üzerinden, sitemizde kullanılan çerezlerin kapsamını görebilir ve tercihlerinizi kişiselleştirebilirsiniz.

Kesinlikle gerekli olan çerezler, web sitemizin temel fonksiyonlarını yerine getirebilmesi için her zaman aktif durumdadır. Diğer çerez gruplarını ise aşağıda yer alan sekmelerden yönetebilirsiniz.