MENÜ
26 Haziran 2026 Cuma
DOLAR 46,6462 ▲ %0,15
EURO 53,1788 ▲ %0,40
ALTIN 6.030,28 ▲ %0,84

EGO Bisiklet Kampüsü’nde Gençlere Güvenli Sürüş Eğitimi

EGO Genel Müdürlüğü’nden Sürdürülebilir Ulaşım Hamlesi

Ankara Büyükşehir Belediyesi EGO Genel Müdürlüğü, Başkent genelinde bisiklet kültürünü geliştirmek ve sürdürülebilir ulaşım bilincini yaygınlaştırmak amacıyla eğitim çalışmalarına devam ediyor. Batıkent Çakırlar’da bulunan Bisiklet Kampüsü’nde gerçekleştirilen programlarda, ortaokul öğrencilerine teorik ve uygulamalı güvenli sürüş teknikleri aktarılıyor.

Geleceğin Sürücülerine Trafik Farkındalığı

EGO Genel Müdürlüğü Projeler Şube Müdürü Ceren Boztepe, kampüsün açılışından bu yana binden fazla öğrenciye eğitim verdiklerini vurgulayarak, öğrencilerin trafikte nasıl davranmaları gerektiğini uygulamalı olarak öğrendiklerini belirtti. Ankara Kent Konseyi Bisiklet Meclisi Başkanı Murat Görücü ve eğitmen Yalçın Kemal Uslu eşliğinde yapılan derslerde; trafik kuralları, bisiklet güvenliği ve ekipman kullanımı detaylı bir şekilde işleniyor. Program sayesinde gençlerin gelecekte bilinçli sürücüler olarak trafikte yer alması hedefleniyor.

Kaynak: Bizimankara

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir