MENÜ
26 Haziran 2026 Cuma
DOLAR 46,6313 ▲ %0,12
EURO 53,1354 ▲ %0,11
ALTIN 6.043,97 ▲ %0,24

ASÜ Teknik Bilimler MYO’da Mezuniyet Gururu

ASÜ Teknik Bilimler MYO’da Mezuniyet Gururu

Rektör Arıbaş: Aranan Eleman Yetiştiriyoruz

Aksaray Üniversitesi (ASÜ) Teknik Bilimler Meslek Yüksekokulu, kuruluşunun 40. yılında 38. dönem mezunlarını görkemli bir törenle uğurladı. ASÜ Konferans Salonu’nda düzenlenen törene Rektör Prof. Dr. Alpay Arıbaş, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Yavuz Selim Çakmak, MYO Müdürü Prof. Dr. Yusuf Kaygısız, akademik personel, öğrenciler ve aileleri katılım sağladı.

Sektöre Nitelikli İş Gücü Desteği

Törende konuşan Rektör Prof. Dr. Alpay Arıbaş, Teknik Bilimler MYO’nun üniversitenin en köklü birimlerinden biri olduğunu ifade etti. Mezuniyetin ASÜ’nün 20. yılına denk gelmesinin önemine değinen Arıbaş, sanayiden gelen nitelikli personel taleplerini karşılamaya odaklandıklarını belirterek, “Ara eleman değil, aranan eleman yetiştiriyoruz. Gençlerimizin teknik bilgi ve birikimiyle Türkiye’nin ekonomik kalkınmasına büyük katkı sunacağına inanıyoruz” dedi.

38. Dönem Mezunları Kep Attı

Teknik Bilimler MYO Müdürü Prof. Dr. Yusuf Kaygısız, 12 bölüm ve 15 programla eğitim verdikleri okulun tekniker düzeyinde yetkin bireyler yetiştirdiğini vurguladı. Öğrenci velilerine ve akademisyenlere teşekkür eden Kaygısız, mezunlara hayat boyu öğrenme disiplininden kopmamaları tavsiyesinde bulundu. Okul birincisi Muhammed Makal’ın mezunlar adına gerçekleştirdiği konuşmanın ardından dereceye giren öğrencilere plaketleri verildi. Tören, diplomaların dağıtılması ve geleneksel kep atma merasimiyle sona erdi.

Kaynak: Aksaray68 haber

Yorum Yap

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir