Afyonkarahisar Valiliği Makamında Tanışma Kabulü
Afyonkarahisar Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürlüğü görevine atanan Melih Melik Kara, şehre gelişinin ardından ilk resmi ziyaretini gerçekleştirdi. İl Müdürü Kara, Afyonkarahisar Valisi Dr. Naci Aktaş ile valilik makamında bir araya gelerek görevine resmen başladı.
Vali Dr. Naci Aktaş’tan Başarı Temennisi
Kabul sırasında Vali Dr. Naci Aktaş, İl Müdürü Melih Melik Kara’ya yeni görevinin hayırlı olmasını dileyerek çalışmalarında başarılar temenni etti. Ziyaretin nezaket çerçevesinde ve karşılıklı iyi niyet mesajlarıyla sürdüğü bildirildi.
Şehrin Çevre Yatırımları Gündeme Geldi
Görüşmede İl Müdürü Melih Melik Kara, Vali Aktaş’a teşekkürlerini sunarak Afyonkarahisar’da çevre yönetimi, imar çalışmaları ve iklim değişikliği ile mücadele kapsamında hayata geçirmeyi planladıkları yerel projeler hakkında ön bilgi paylaştı.
Kaynak: Afyonturkeli Gazetesi






